Khamis, 4 September 2014

hari kena marah sedunia

Assalamualikum

today is not a very good day for me 
tadi pagi aku , cres and c abu bercadang untuk ke beluran jam 7 setengah , 
sebab tu semalam aku janji dengan customer aku untuk jumpa bagi borang dia jam 7 setengah or jam 8 
tapi di takdirkan c cres lambat amik aku.. almost 8.15 i guess

Pity my customer,
seriously aku x sengaja .. im sorry sangat 

ok satu orang marah aku

then tengah hari sikit salah satu customer aku kol dia maw datang amik dokumen dia sebab x lepas , yang sememangnya kelmarin dia marah di bank ( im not there) kesian c jumat jadi mangsa sebab aku tersalah bagitaw status 

sorry ya jumat

so memandangkan tengah hari tadi aku tiada d bank juga .. maka aku call si jumat minta tolong dia attend..

tapi dia cakap dia x tahu pun file tu di mana , terus di nasihat aku " lain kali jangan kau janji janji customer"
dia cakap in the good way la .. tapi biasa la sensitive me 

dua orang marah aku

around jam 1 customer aku ni jumpa c wan
habis satu bank c wan cari,, kesian c wan

sorry ya wan 

sudahnya c wan marah aku , in not good way la dia marah.. aku paham , maybe dia panas sangat dengan aku huhuhu


im try not to be sloppy as always tapi x dapat huhuhu
tapi xpa la yang penting aku hari ni aku dapat lalui dengan penuh kesabaran

things aku belajar hari ini , aku kena terima apa sahaja yang terjadi
terus aku teringat nasihat c abu tadi.. " kau rasa kerja kita sekarang susah? memenatkan?.. 
aku sebelum ni mimie kerja workshop jak mimie , kerja setengah mati dapat 8 ratus jak, sekarang punya mauin relax boleh dapat ribu , ribu juga bulan bulan 

ok challenge accepted 

go mimie go 



kerja ikhlas lillahi Taala 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan