Isnin, 23 Mei 2011

Cuti sem yang sangat panjang 1

Serius ak boring..
Ak rasa ramai juga yang senasib ngan ak sekarang
Yelah cuti 4 bulan weh….
  •                      Ak x tau nak buat apa skrg ..keja mak ak x bg.. kalau ak fikir2 betul gak mmg mmandangkn ak nie duk Sandakan banyak ak rasa x bebaloi la kalau ak keja kat Bandar.. x bebaloi ngan gaji.. tambang g makan g huhuhuhu …


  •                         Ak yg smmgny bulat nie smakin bulat la kat umah dihujani ngan limpahan makanan yang tak penah berhenti hahahaha..yg paling penting free ooo hehehe   

  •                  Ak asyik blog walking.. harap2 ada la org balas blog walking ak ..  yelah kan blogger baru.. selama nie just jadi silent reader je J

  •                     Asyik on9 fb jak huhuhuhu…

Apalah yang ak nak buat 4 bulan nie huhuhuhuhu
Harap dapat la keja yang bagus .. amin




4 ulasan:

  1. sian die..keja la..kerja online..ok jugak tu :)

    BalasPadam
  2. hahaha ngan keja la nie..letupkan laptop 0n9 24jam

    BalasPadam
  3. ~balas blogwalking..hehe ^_^
    *enjoy ur holiday*

    BalasPadam