Isnin, 23 Mei 2011

I stalk your profile

ini kisah sedihku
aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti

di saat kau disisiku
hidupku terasa indah
hidupku penuh warna-warni 
seperti pelangi

ku akui ku rindukanmu
saat kau tiada disisi
hancur hatiku bila kau sudah berpunya

i stalk your profile when i miss u
tengok semua gambar you tanpa jemu
i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

semua gamba-gambar u bersama si dia
dalam caption "nya" kata mu "aku cinta dia"
reaksiku meluat tapi sedih pun ada
memang kau ni player malangnya ku mahu kau jua

i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

kau seolah-olah memberiku harapan
di saat sunyi rasa kesepian
kau seolah-olah memainkan perasaan
inginku membencimu tapi aku yang tak tahan

i stalk your profile when i miss u
tengok semua gambar you tanpa jemu
i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

adakah cinta di balas....



Review ak sal lagu :

  • ak jarang dengar lagu dari Brunei, tapi 1st dgr lagu nie ak jatuh cinta...
  • ak da tanya mr google mmg lagu nie da jadi buah mulut org 
  • bagi ak sora Jazz hayat 2 best aar...
  • x pasti kalau dia freelancer singer atau apa .. da tgk mr google x jmpa pn .. 
  • ak rasa lagu nie sesuai utk org yg da break pas ex dorg da ada couple baru ... sadis ny..
paling lucu ada pla org reply


owhh..dengarkan lah kisahku..
aku mengharapkan dia tuk berhenti
memang ku akui kau selalu ada untuk ku
disaat diriku bersedih..kau lah penghibur
tapi itu tdak bermakna
i'm falling for u 
kau sendiri pun tau ku sudah berpunya


stop stalking my profile
couse u scare me
tengok semua gamba me tak berhenti 
dont stalk my profile
couse u scare me
just be stop been stalker versi 



semua gambar-gambar ku bersama si dia...
ku simpan di facebook dan ku jadikan wallpaper
ku lihat kau sengaja memanggil ku diam
ini semua hanya kerna kau x bisa terima hakikatnya




dont stalk my profile
couse u scare me



tengok semua gambar me tanpa henti
dont stalk my profile
couse u scare me



just be stop been stalker versi



bukan niatku memainkan perasaan..
dirimu yang tlah ku anggap x lebih dari teman
so pls..pls jgn lah kau menaruh harapan
but go now u just to much ..buat ku dah x tahan..




dont stalk my profile
couse u scare me  
tengok semua gambar me tanpa henti
dont stalk my profile
couse u scare me  
just be stop been stalker versi
adakah kau kan..berhenti..



7 ulasan:

  1. best kan ...1st time dgr dah jatuh cinta

    BalasPadam
  2. ~best dan cumel..hehe
    alamak..dah mula jatuh cinta..hehe
    *berbunga sebentar*

    BalasPadam
  3. hehehe lgu mana 1 yg best n cumel.. i stalk ur profile ke dont stlak my profile?? hehhe

    BalasPadam
  4. ~yang first tue..hehe
    sebab cam terasa lak sikit..^_^

    yang second p0n okeh..pompuan tue sora sedap..=)

    BalasPadam
  5. pehh game maniac.. wakakak..

    BalasPadam
  6. wah gelakkan org ^^ hehehe xda la maniac sgt ...just boring

    BalasPadam