Khamis, 22 November 2012

Jeles , Jealous, cemburu??

Assalamualikum

Dua tiga hari nie aku susah tido .. kalau tido pun bukan waktu malam tapi waktu siang tu pun dua tiga jam jak.. pastu bangun mata aku dah segar bugar.. mmg gila ar..penat siot aku.. tak suka aku macam ni.. tak suka .. tak suka (sambil hentak2 kaki.. ok mengada)

Minggu depan aku dah nak present proposal FYP ak.. seram sejuk gak aku.. x taw betul atau x aku buat tu.. naik pening pala aku baca article , cari article , makan article .. ehh dah x normal da kalau gitu hahaha.. aku jeles siot dengan sesetengah coursemate aku.. kadang bukan buat elok sangat. tapi markah super duper ada yang A lagi siot.. aku yang bersengkang mata sebab xdapat tido ..ehh salah sebab buat assignment sungguh2 dapat markah cukup2 jak .. ini tidak adil.. maybe sebab aku x pandai pilih lecturer ajar kot.. aku main masuk jak kelas .. asal x clash suda.. patutnya aku pilih kelas yang lecturer ny berhati nurani yang mulia sehinggakan tutup mata je bagi A kat orang sedang kan usaha tu xda.. grrhhh jeles mlampau aku sekarang!

Sebut pasal jeles .. sebenarnya aku mmg bajet maw cita sal sifat jeles aku pun.. mukadimah jak panjang padhal xda kaitan langsung pn wakaka.. serius aku ni kuat jeles .. semua benda aku nak jeles .. pastu mula la aku fikir bukan2.. salah satu example .. macam mukadimah aku ni la.. (ehh ada kaitan juga upanya mukadimah aku).. suka2 jak aku cakap orang buat assigment bukan elok sangat padahal super awesome assignment dorg buat .. tapi tu la kan sebab jeles macam2 aku fikir

kalau cita sal jeles lagi ,aku rasa kalau nak cita sampai setebal novel harry potter pun belum habis.. super duper kuat jeles kan.. kalau sekarang ni aku jeles tul tengok orang kawen.. maybe sebab umur aku dah tahap2 orang nak kawen kot.. bukan tu jak dengan orang bertunang pun aku jeles.. menyesal aku x stdy sungguh2 sekolah menengah dulu kalau tak dah lama aku habis study .. ada classmate aku dulu dah dua tahun dah keja .. dah menuju ke stabilan ekonomi da.. kalau post kat fb pun jauh beza dengan post aku.. dorg post .. "bonding time with food and staff member" kalau post aku pula.. "stress assigmnet belambak" beza sungguh siot! grrhh jeles

bila la aku nak ubah sifat aku nie.. kalau jeles pastu menaikan motivasi aku x pa juga , ini aku terus fikir bukan2 .. sedar silap .. tapi ubahnya x.. sepatutnya aku lebih bersyukur,, ramai lagi orang yang kurang bernasib baik dari aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan