Sabtu, 16 November 2013

Convocation day? Hari Jubah? graduation day?

Assalamualikum
Alhamdulilah seminggu yang lepas iaitu bertarikh 9/11/13 aku telah bergelar graduan di majlis konvokesyen ke 17 UNIMAS ku yang gemilang hehehe

Tiada apa yang hendak di bangga kan .. degree jak pun kan?? sebelum aku meneruskan penaipan entry aku ni adalah wajar kita menonton video mat lutfi ni .. sebabnya tujuan perkongsian aku adalah sama seperti dia...



To be honest bawa family aku ke majlis konvoksyen aku adalah impian aku semenjak bebelas tahun yang lepas .. 
alhamdulilah tercapai ..


 even tak da la memenuhi impian aku sepenuhnya .. kan best kalau arwah bapa ada.. malam sebelum aku konvo beribu beriban aku nages .. huhu

RINDU

sudah tu adik bongsu aku pun x dapat ikut sebab tengah SPM .. padahal waktu tu xda pun paper .. dia x nak ikut sebab nak study konon .. stdy la sangat 

majlis konvokesyen aku takda la se best yang aku harapkan .. maybe sebab en sayang tak bagi bunga kot.. elehh balas dendam letteeww sebab waktu dia  konvo aku tak bagi bunga .. alah aku mana la ada duit time tu ..waktu study lagi kan.. tapi masa tak study pun , macam sekarang takda duit juga 

penganggur kan

bukan sebab tu ja .. waktu kat dalam dewan sidang konvokesyen tu berlangsung.. senang cakap aku

boring gila

aku siap main facebook, tweet2, instagram.. pastu tetiba aku jadi mesra dengan budak duk sebelah aku.. padahal kalau ktorang bertembung kat mana-mana tak pernah pun bertegur sapa

apa-apa pun konvoksyen merupakan hari yang cukup bersejarah bagi aku .. dan aku berharap ini bukan konvokseyen ku yang terakhir.. manalah tahu aku ada rezeki sambung pengajian pegi level yang lebih tinggi kan.. lagi pun sekarang apa la nak di pandang dan di banggakan dengan degree .. setahun berapa  ribu riban keluar dengan degree

dan honestly sekarang aku rindu UNIMAS .. best rupanya zaman study ni.. kecik punya hal la stress sebab assignment .. 

ok la .. meh layan gambar konvo aku ..

masa ni aku jalan macam robot kat stage .. sakit gila kaki pakai heel habis melecet kaki aku

pre convo  hari amik jubah

jambatan cinta


 malas pula aku tunggu internet slow ni upload gambar

ok till then XOXOXO



Tiada ulasan:

Catat Ulasan