Sabtu, 19 April 2014

My favorite Series

Assalamualikum

Dewasa ini aku suka gila tengok series omputeh.. entah sebab apa entah.. padahal x da last best mana.. 


First and Foremost



series ini aku rasa paling awesome .. baru ja habis march 31st hari tu :'( ... sedih siot .. 9 seasons of awesomeness. apa yang aku paling suka dekat drama ni how a gangs/ friends become like one family... even x da la logic mana 

aku tengok review di internet ramai yang x puas ati dengan ending cerita ini.. tapi bagi aku ending dia paling best .. sebabnya aku memang maw ted sama c robin end up together.. tapi yang paling best cerita ini quotes dia semua best




Second 


dalam banyak2 cerita aku rasa cerita ni la paling mengarut ... tersangat mengarut masalahnya .. orang mati hidup balik la , others side la... mengarut!
tapi tu la juga ini juga lah aku tunggu setiap minggu .. 1jam masuk online aku suda siap tunggu depan laptop..


Third


series ni best sangat ... tapi masuk seasons finale dia kurang sikit.. series ni pun baru habis 26hb march hari tu.. cerita komedi pasal penyiasataan .. aku suka cara dia menyiasat... konon2 psych padahal dia cuma ada kebolehan memerhati yang sangat tinggi..
Lagi satu ringtone hp aku, aku guna theme song series ni " i know you know" hehehehe rare siot


forth


satu- satunya cerita teenager yang aku layan.. tapi cerita teenager pun cerita orang puteh kot.. tiada la teenager mana.. aku layan cerita ini pun sebab ada satu ari tu aku terlayan dichannel mtv.. terus aku google...

last but not list 

 
Gilmore girls.. cerita sepanjang zaman bagi aku siap aku simpan ketujuh-tujuh season dalam hardisk aku .. aku start tengok dari zaman rumah aku tiada astro lagi.. kalau x silap masa tu aku masih sekolah rendah.. hahaha kecik2 pandai sudah tengok series

ok sekian sahaja post saya untuk hari ini bubye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan