Jumaat, 7 September 2012

it was my birthday :)

Assalamualikum... kali ini dengan nada yang penuh rasa gembira wakakaka !!

Alhamdulilah semalam merupakan ulang tahun kelahiran aku.. yang ke.. err should i mention it?? wakaka yup im 23 years old.. dewasa olrdy tapi still blm hbis undergraduate ..tapi ada ku kesah.. bersyukur apa aku still dapat sambung belajar..

kelmarin petang family aku celeb birthday aku secara kecil2an .. yelah kami kami je.. Alhamdulilah aku bersyukur sangat sebab ada family yang menyayangi ku .. im having blast day everyone thanks :)

 muka tanpa secalit bedak.. beda 

Thanks for the wishes everyone .. nda kira dari mana source nya :P ... walaupun dapat pensil HB ehh salah walupun dapat ucapan HB .. aku tetap excited 


ok till then Assalamualikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan