Khamis, 6 September 2012

Kisah buku nota

Assalamualaikum

wah tetiba pla aku rajin tulis entri hari hari hehehe
ada sifat kagum disitu.. padahal tada orang komen pun .. view pula boleh tahan la.. yang peliknya orang baca  blog aku hasil dari google.. perasaan fatin liyana disini wakaka

tengah hari tadi aku jalan jalan dengan bff aku nadirah namany
macam biasalah kalau kami jumpa tak sah kalau tak bising bandar tu oleh kami
sot kan .. c nadirah la yang paling sot hahaha .. sebab dia yang buat aku ketawa..
Biasanya kalau kami jumpa as usual la gossiping, eating, laughing wakaka

lepas kami gi makan makan and sesi luah perasaan sebab masalah berat huhu :(
aku g ajak la bff aku ni pi beli barang kelengkapan aku untuk balik sarawak buka sem t
and barang yang aku mesti beli kat sandakan dan belagak macam xda jak dekat sarawak 
adalah buku nota.. dari zaman 1st year dulu sampai lah sekarang.. memang buku nota
kenapa aku mesti buku nota dekat sandakan aku pun x tahu la.. maybe sebab dekat sini aku rasa banyak pilihan.. yalah tempat sendirikan.. padahal kat kuching lagi beratus puluh ribu juta banyak pilihan

masa belek-belek tu aku cari la buku nota yang aku berkenan.. 
last2 c dyra menjerit.."mimie cutenya buku ni" 
maka aku dengan rasa kanak-kanak ribena pun menjerit gak..
wah comel ny comelnya .... aku maw beli 
dengan penuh rasa excited aku pun terbelila dua buah buku
yang kami rasa cute sangat2 dan rugi sebab xda masa zaman budak kecik dulu....


ni kalau zaman2 aku kecik2 dulu memang sah aku buat diary utk kawan kawan aku... ehhh diary kat sini bukan diary yg tulis ari2 luah perasaan tu.. tapi diary yang tulis biodata kawan .. kenapa di panggil diary aku pun x tahu la

ok till then
p/s umur dah tepat 23 tahun tapi jiwa kanak2 riang wkaka

1 ulasan: