Selasa, 4 September 2012

Register subjek

Assalamualikum wbt 

wah agak skema tajuk aku.. tapi tak apa la sesuai dengan aku yang memang sentiasa jadi boring person :p.. ehh ter kutuk diri sendiri pula.. tak baik tak baik...

Alhamdulilah aku dah dapat key in subjek even duduk mengadap laptop dari jam 2 petang sampai jam 9 malam .. ada nada geram disitu ... aku rasa nak sepuluh juta lapan ratus ribu dua puluh tiga kali aku terjumpa dengan tom apache belum masuk lagi berjumpa dengan ayat keramat "this webpage is not available"

ok lupakan rasa geram .. to be honest aku tersangat la nebes dengan jumlah mata pelajaran yang aku amik .. ada enam subjek kot.. 21 jam kredit dan sepuluh kelas seminggu .. aduuhh banyaknya.. (sambil buat muka kerut2 .. bajet siot aku).. belum masuk lagi dengan assigment nanti.. harap harap aku dapat kekalkan pointer.. jangan sesekali turun nauzubillah .. naik boleh  sangat2 :) amin2 

 
oppss adalah label improvement course d situ.. yakin siot aku post kat blog .. tapi x pala semangat nak baiki pointer.. huhu aku memang lemah ngan arab.. kalau ingat balik sebab napa aku amik subjek ni memang aku rasa aku bod** x sanggup nak sebut terang2 ..sakit hati kecewa macam2 lagi.. nak balas kat orang tu memang tak dapat lah.. nak maafkan pun susah ..biar Allah SWT yang balas.. ok stop aku just berdoa sem ni aku dapat buat yang terbaik .

isnin depan aku dah nak balik UNIMAS otak aku belum ready lagi .. sebab yalah tajuk thesis aku pun aku tak tahu maw amik yang mana ,dengan bahasa arab lagi.. aku ingat berapa kali gak aku cerita kat blog aku ni.. contohnya kat entry ini

tapi insyallah macam aku cakap td aku yang cuba buat yang terbaik.. berkat doa family aku dan bersama kawan aku kat UNIMAS nanti ..

wassalam :)

p/s lega dapat kongsi kat blog


Tiada ulasan:

Catat Ulasan