Isnin, 11 Februari 2013

Be mine

Assalamualikum

sepatutnya dalam jam 10 malam tadi lagi aku nak menaip dalam blog aku.. even sebenarnya aku tak tahu lagi maw menaip pasal apa.. sebabnya idea telampau banyak dalam otak.. yelah kan semangat berbloging tengah tinggi .. tapi tu la tadi waktu aku maw masuk bilik slide laptop and tekan button on.. tiba2 BLACKOUT !! ..argghh geram aku .. dah la lama ..lebih kurang dari jam 10 malam tadi sampai la kul 2 pagi macam tu baru karan (eletrik) hidup.. panas gila .. mata aku dari segar bugar sampai mengantuk and segar bugar balik karan masih juga tak hidup..

ok berhenti mengeluh ... 

fikir punya fikir aku rasa aku maw menaip pasal something yang ringan2 .. ala benda2 simple
semalam sambil aku menaip untuk entry semalam aku dengar dengar la lagu yang cousin aku tolong letak kat laptop aku.. shuffle punya shuffle sampai la satu lagu ni .. tajuk dia be mine nyanyian Tasha Manshahar & Syed Shamim 


ada orang cakap lagu ni lagu mee segera dan ada juga cakap lagu ni lagu budak2 ..
mana2 lah aku x kisah pun.. masing2 ada pendapat masing2..
cuma aku tertarik dengan rangkap akhir lirik lagu lagu ni



Bermula di Facebook
Kau tegur ku dulu tak tahu malu
Tak kuasa nak layan
Aku buat tak tahu
Kau terus cuba dan mencuba
Sehingga ku jatuh cinta
Gatalnya dirimu
Membuatku terjatuh
Bila kita mula mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang panjang
Makan dan tengok wayang
Sikit sikit aku merajuk
Kau selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
Ku cuma nak uji saja
Chorus
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
Dalam pada ku gembira
Kadang kala sedih juga
Kau sudah berpunya
Tak mungkin jadi milikku selamanya



Ulang Chorus 2X

tapi sebenarnya aku bukan tetarik pun .. macam mana nak terangkan ya .. annoying?? ehh bukan juga lebih kepada pelik kot.. yalah dari awal lagu ni bukan main happening last2 .. aduii 
oohh lupa cinta facebook macam tu la .. banyak orang hipokrit dalam facebook.. so becinta pun hipokrit la juga hehe

p/s entry melalut sebab tak dapat tido.. berbloging maw tapi cari bahan untuk FYP x maw .. mimie ,,mimie 

1 ulasan:

  1. tak suka lirik yg rangkap last tu mmbuatkan x suka keseluruhan lagi nih.mmg annoying pun. cite pasal jantan dah ada awek tapi nk curang gatal dgn pmpuan lain.&pmpuan yg dh tau laki ada awek tp gedik pi melayan smpai jth cinta.kuar sama,makan tgk wyg bagai..xpaham apsal rmai org komen 'owhh sedihnyaa..'.yg patut sdih ialah gf asal laki tu la..

    BalasPadam