Selasa, 19 Februari 2013

cuti panjang sudah habis bro.. ehh sis

Assalamualikum


Hari ni hari pertama persekolah ehh salah hari pertama pengkuliahan setelah budak2 or mak/bapa budak bercuti semester bagi kebanyakan universiti ipta .. suasana agak kelam kabut disebabkan fakulti aku lambat mengeluarkan jadual pengkuliahan  dan ak tersangat la pasti 80% kelas di fakulti aku terbatal.. dan alhamdulilah aku tidak terlibat pun dalam kemelut ni sebabnya aku still bertapa di rumah hahaha ..ya aku still dekat kampung dan menulis blog , mengupload gambar di instgram, mengupdate status difacebook dan mengarut ditwitter menggunakan streamxy rumah dan bukan mengunakan wifi Unimas yang super lembap tu.

sepanjang cuti semester ni aku rasa langsung tak sentuh FYP aku huhuhu sekarang baru aku menyesal.. kalau lah dari awal lagi aku buat questioner, kalau la aku buat pilot test awal2, kalau la aku kumpul data awal2.. sekarang baru aku menyesal...nanti dah sampai kat unimas baru aku kelam kabut buat itu buat ini.. kelam kabut kejar due date itu dan ini.. baru sibuk2 nak pos pilot test bagai..

'sesal dulu pendapatan sesal kemudian tiada berguna' 

ahhhh sudah cukup sudah cerita pasal menyesal .. 

in sha Allah semester ni merupakan semester terakhir aku sebagai student undergraduate di Unimas .. amin amin amin ya Allah jangan la aku extended tak sanggup aku tak ble terima .. 
dan memandangkan semester ini semester terakhir bagi aku ...aku maw pastikan semua aku hayati dengan sebaiknya.. yalah maybe ini kali terakhir aku bergelar student (even aku ada niat maw sambung master :( )
so banyak benda la aku cadang maw buat nanti.. kalau aku ditakdirkan menghadapi dugaan aku dah set dikepala dan cukup bersedia in sha Allah in sha Allah .. doakan aku ya.. :)

by the way aku maw tunjuk apam polkadot yang baru aku buat untuk si dia .. aku rasa dah improve sikit dari apam polkadot yang aku buat sebelum ni hehehe



ni pula apam polkadot 1st aku buat.. gila teruk


yang ni pula apam polkadot yang aku buat sebelum ni 



ok la till then

p/s doakan biasiswa aku masuk cepat .. tengah kering oii

2 ulasan:

  1. ajar kite buat apam polka ugak ! nmpak bestttt. nyumnyumnyum =)

    BalasPadam