Ahad, 19 Jun 2011

Selamat Hari Bapa

Salam
Hari ini seperti yang kita ketahui adalah hari untuk kita mengenang kembali jasa dan pengorbanan seorang insan yang dipanggil ayah,abah, bapa, papa, walid daddy  Tak kisah apa pun gelaran bagi mereka.

***********************************************************************

Pagi2 lagi seperti  biasa ak buka FB ,
hampir smua kwn2  kat FB ak ucap Selamat hari bapa
buka blog pun mcm 2 gak huhuhu
ptg tadi sekali lagi ak buka fb dan blog
situasi berbeza masing2 da upload pic sambutan hari bapa dorg …
ak tersentap, rasa cemburu muncul d sudut hati ku … cemburu sgt2 L
Rasa rindu kat arwah bapa membuak-buak …
Namun begitu tiada apa yang boleh ak buat selain hanya kiriman doa..
Semoga roh ny dicucuri rahmat
Sayang Bapa..

***************************************************************

Anda yang masih punya bapa, maka hargailah keberadaan mereka bersama anda. Yang telah tiada mungkin paham perasaan ak.. maka sama-samala kita berdoa agak roh mereka dicucuri rahmat.







26 ulasan:

  1. @siti Arfah : huhu sedap + menyedihkan

    BalasPadam
  2. selamat hari bapa :)
    sy suke lah lagu ni :) hehe

    BalasPadam
  3. Mimie = Ha,ah . sdey . =,="

    BalasPadam
  4. Hye there..=) Tq singgah blog saya..Al-Fatihah untuk ayah awak.. u r a strong girl.. u know it rite..=)

    BalasPadam
  5. Btw, tazkiah utk awk. Moga trus tabah ya ! :)

    BalasPadam
  6. @Efa: thanks gurl..i try my best :)

    BalasPadam
  7. @siti arfah : yup im strong gurl hehehe :)

    BalasPadam
  8. Mimie = Terbaeklah anda ! :)

    BalasPadam
  9. @siti arfah : hehehe xda la besa2 je :) .. anyway thabks nicee 2 meet u.. keep in touch ye :)

    BalasPadam
  10. mimie = nica to meet u too .^^,

    BalasPadam
  11. 1st time denga lagu nie..tak tau pun ade..he:)

    BalasPadam
  12. @myhatiku :lagu lama tp peterpan cover blik :)

    BalasPadam
  13. Al-Fatihah buat ayah mimi.. Sy doakan ayah mimi dlm golongan org2 yg mulia.. Amin

    BalasPadam
  14. doa dan pahala insyaAllah menenangkan arwah.

    BalasPadam
  15. hadiah yg plg berharga utk bapa mimie ialah Al-Fatihah.. Al-Fatihah..

    BalasPadam
  16. @pendekar laut: thank sgt2..amin

    BalasPadam
  17. @shawn :insyallah
    @alsya: thanks sgt alfatihah

    BalasPadam
  18. 1st, alfatihah, doakan almarhum di kalangan orang2 mulia.

    2nd, pokcik x suke ariel. ^^

    nota perut: pokcik le blogger baru yang dok buang angin di blog orang lain.. follow n dfollow ye

    BalasPadam
  19. Al - fatihah, semoga arwah ditempatkan dalam golongan mereka yg beriman...

    BalasPadam