Sabtu, 25 Jun 2011

SEPAH juara ML

copet kat google

Salam
Semalam x dpt tido ngan lena .. cewah hehehe yelah.. sepah juara ML x sangka pla kan.. ingat Jozan yg menang tapi xpa rezeki Sepah .. masing2 hebat …xsia2 undi sepah kalau mcm nie hehehe padahal sikit je pn

****************************************

Anyway sepah mmg layak sbb dorg konsisten dari awal..
Nak dijadikan cerita ak nie sblm ML lagi memang da minat ngan Sepah … nie koleksi sepah ak hehehe.. banyak lagi sebenarny tapi hari 2 virus serang so hilang la hehehe


Suka dengan lawak dorg sbb dorg sentiasa belajar dari kesilapan.. yela dulu waktu rajalawak dorg suka buat lawak double meaning.. tapi myb waktu mybbkan dorg lebih matang dengan buat lawak yang lebih memberi pengajaran hehehe

****************************************

Pasal kes Sepah menghina pasangan Usatazah norbayah 2 xnak komen banyak la tgk sendiri je lah
Respon Tuan badan 

copet kat google
KLIK UTK LEBIH JELAS

*************************************

 Anyway tahniah sepah
ok la juara sbb 3 org kena bahagikan duit 2 
apa2 pn nabil paling untuk.. free2 je dapat rm 150k sorg2 hehe


cian tgk muka dorg takut time nie hehehe

15 ulasan:

  1. a'ah. sepah, mmg best tapi sedih sbb JOZAN naib johan.

    BalasPadam
  2. xpe la msing2 hebat semalam .. myb rezeki sepah kan.. kalau ikit pembahgian duit 2 byk lagi jozan dpt sbb bhg 2 je .. sepah 3 hehehe

    BalasPadam
  3. kalau g2..byk lg nabil dpt..

    BalasPadam
  4. wow..mereka ney memang hebat..asal usul pun memang dr raja lawak..hehe..no wonderlah..mereka dapt maharaja lawak...hehe..;)

    BalasPadam
  5. tapi papepn nabil paling kaya la ni .. haha :D

    dia bolot sorang kekayaan :D haha

    BalasPadam
  6. betul kata alif..nabil dpt 150k..fuyooo,byk tu..hehe

    BalasPadam
  7. sepah u rock babe !
    lawak sepah jozan ta jemu...
    kalau lawak amir...ermm cam hampeh

    BalasPadam
  8. @MOHD IZZAR : 2 La pasal utk sendiri...

    @chentaety : ofkos dear

    BalasPadam
  9. @alif : 2 la apsal bolot sorg

    @bui idzra : hehehe btl2.. 150k 2

    BalasPadam
  10. @zulayha : 2 la pasal cuma rezeki sepah lebih smlm.... amir nyanyi lari tempo

    BalasPadam
  11. nabil gk yg best...
    xyah share dgn sesape..hihi

    BalasPadam
  12. Sepah memang terbaik.. Tak boleh dipertikaikan.. Apa2 pun semua peserta final besh2..

    BalasPadam
  13. yes mmg sepah plg best laa!! hehe

    BalasPadam
  14. hu3,yup,sorang memang awesome.

    BalasPadam